Contact

Geïnteresseerd in samenwerking voor een betere klantenservice?
Klik hier en vul het onderstaande formulier

Vrijblijvende afspraak maken?

Vrijblijvend, persoonlijk en advies op maat.

    Uw naam

    Uw E-mailadres

    Bericht

    Is coaching geschikt voor ons bedrijf?

    Balie-coaching kan een waardevolle aanvulling zijn voor je bedrijf, vooral als er sprake is van veel interactie met klanten/ cliënten. Het ondersteunt bij het verbeteren van de klantenservice, communicatievaardigheden en klanttevredenheid.

    Wat is het doel van coaching?

    Het doel van baliecoaching, inclusief telefonische interacties, is om medewerkers te begeleiden en ondersteunen bij het verfijnen van hun communicatievaardigheden en klantenservicevaardigheden, zowel aan de balie als tijdens telefoongesprekken. Het voornaamste doel is het streven naar verhoogde klanttevredenheid en het bevorderen van doeltreffende klantinteracties, ongeacht het communicatiekanaal. Baliecoaching heeft als specifieke focus het ontwikkelen van de benodigde competenties en vaardigheden voor succesvolle klantinteracties, waarbij de nadruk ligt op zowel persoonlijke als telefonische communicatie.

    Hoelang duurt een coachingsessie?

    De duur van een coachingsessie is afhankelijk van de behoefte en de ervaring van de deelnemer en duurt gemiddeld 1 tot 2 dagdelen.
    Voorafgaand aan een coachingsessie bespreek ik  met de opdrachtgever de doelstelling van het bedrijf en de gewenste verbeterpunten.  Na de sessie vindt een evaluatie plaats.

    Voor ondernemers die behoefte hebben aan een coach en sparringpartner die volledig begrijpt wat balie-coaching inhoudt en die tijdens persoonlijke gesprekken helpt om de kansen, prioriteiten en mogelijkheden op het gebied van balie-coaching in je bedrijf te herkennen,