TELEFONIECOACHING

De kracht van heldere communicatie

Geen enkele kandidaat is hetzelfde

Tijdens de coachingsessie richten we ons op je vaardigheden die van belang zijn tijdens zowel het telefonisch contact als het klantcontact aan de balie.
Onderwerpen zoals melodie in je stem, de intonatie, het tempo en articulatie komen uitgebreid aan bod. Bewustwording is hierbij het sleutelwoord.
We gaan dieper in op telefoonetiquette, structuur op je werkplek en het op de juiste wijze vastleggen van afspraken.
Je leert door aandachtig te luisteren en juiste vragen te stellen de klant op een persoonlijke manier te woord te staan.
Ook leer je omgaan met agressieve klanten en hoe je bezwaren kunt ombuigen, zodanig dat je met argumenten de klant kunt overtuigen.
.
Na het bespreken van jouw specifieke uitdagingen en verbeterpunten geef ik gerichte tips en adviezen. We gaan er direct mee aan de slag om de service richting klant te verhogen en het verkoopresultaat te verbeteren.

Een goede voorbereiding betekent een hogere kwaliteit van de communicatie, zodanig dat de klant zich gehoord en begrepen voelt

Bellen met passie

Tijdens mijn cursus bewandelen we samen ‘het pad van de telefonie’ en laat ik zien dat bellen leuk kan zijn!

Balie Coaching – Zelfverzekerd en professioneel in elk klantcontact.